Je to pochopitelné, pokud vás nijak tato věc v podobě například plakátu nezaujala, není proč nad tím nějak složitě přemýšlet. Tím je ovšem jasné, že tato věc, pokud tedy nezaujala, není moc v pořádku. Reklamní plakát či cokoli jiného by totiž měl upoutat a zaujmout na první pohled. A je úplně jedno na jaký výrobek či služby to celé je.
Výrobce, návrhář, designér a já nevím kdo ještě musí vymyslet reklamu takovou, která musí zaujmout kohokoli a udržet jeho pozornost. Jinak to byla skoro zbytečná práce.
Reklamní agentura Valašské Meziříčí sídlí ve středně velkém městě uprostřed nádherné přírody. Svou práci provádí již několik let, stejně jako jiné agentury v oboru. Jenže se proslýchá, a asi ne nadarmo, že je v branži nejlepší. Ostatně, spousta příznivých referencí hovoří za vše a tím je také dokázáno, že je to pravda.
Pro zdejší zaměstnance nic není problémem a nic není na obtíž. Každému zákazníkovi vyjdou vstříc a o jeho reklamu se náležitě postarají. Chce ji na komín? Bude na komíně, tedy rozuměj ta reklama, nikoli ten, kdo ji tam chce umístit. Pokud majitel onoho řečeného komínu bude souhlasit, tak tam reklama prostě bude, a to se vším všudy co si zákazník přeje a bude-li to technicky možné. Pak už je to jen o rozměrech. Asi nebude mít velký smysl dávat tam reklamní proužek velký jako dlaň, že ano. Prostě lidé z reklamní agentury Valašské Meziříčí dokáží nemožné. Jednou prý dokonce umístili reklamu jisté firmy přímo na mračna nad městem, ale tuto zprávu se nepodařilo autorovi článku ověřit, takže je nutno ji asi připsat agentuře JPP. To jest Jedna Paní Povídala. Ale kdo chce, může tomu klidně věřit. Třeba i to jej posílí v přesvědčení, že jmenovaná agentura to prostě umí a přijde zadat reklamu právě sem. Nu, a zde sezná, že neudělal chybu a příště jej už nenapadne ani přemýšlet, že by šel někam jinam.